De route is ’bekend’!

Zoals u kunt zien zijn de lopers opgedeeld in 4 teams, Team blauw, Team rood, Team groen en Team geel. Wij starten en eindigen onze estafetterun in Veenendaal (startpunt is 5 juni om 06.00 uur bij De Jumbo in Het Petenbos) en lopen het rondje IJsselmeer met de klok mee.

Onze werkgroep Fiets navigatie gaat in de weekenden van januari de route langs om specifieke plaatsen vast te stellen, denk aan de verschillende bivak plaatsen als ook de wisselpunten van de lopers en de teams. Verder zijn er een aantal bijzondere aandachtspunten in de route bekend en waarschijnlijk worden er nog meer geïdentificeerd. Denk aan de bereikbaarheid van de Afsluitdijk en de tijden dat de pont in Genemuiden vaart.

De volgende stap is dat de navigators van elk team de eigen etappes gaan verkennen om de exact te lopen route en afstand per loper vast te stellen en het vervoer van de andere teamleden hierop in te richten. Als dit succesvol verloopt, zouden we op 6 juni rond half 9 ’s avonds weer terug moeten zijn in het Petenbos in Veenendaal voor een welverdiende BBQ!