Coronavirus update

Helaas hangt er een donkere wolk boven ons initiatief, sterker nog, boven ons hele land, Europa, de wereld. De donkere wolk die Coronavirus (COVID-19) heet. We hebben er allemaal mee te maken, helaas.

We hadden er zoveel zin in; 375 kilometer hardlopen in estafettevorm voor het goede doel, Stichting Invitee in Veenendaal. Op vrijdag 5 juni zou Frits Beckerman, oud-wethouder van Sport in de vroege ochtend het startschot geven voor onze loop om na ongeveer 36 uur terug te keren bij onze startplaats, Jumbo Petenbos.

Maar het lot heeft anders beslist. Net als vele andere initiatieven moeten ook wij voorlopig ons plan in de koelkast zetten.

De veiligheid en gezondheid van de lopers, maar zeker ook van iedereen met wie wij in contact komen staat voorop. Ook al lopen we in kleine teams, het risico is te groot.
Ook zijn wij afhankelijk van sportclubs, campings etc. waar wij onze bivakpunten gepland hadden. Deze locaties zijn grotendeels gesloten en daardoor hebben we ook een praktisch probleem.

Zodra wij weer samen kunnen komen wordt er een nieuwe datum geprikt. Want een ding staat vast: die sponsorloop komt er. Niet in juni 2020, maar hij gaat door!

Veel van onze sponsors hebben nu al aangegeven dat de toegezegde steun, in geld of in materialen blijft staan. Met andere woorden, ook op de nieuwe datum kunnen wij op hen rekenen. Dat is fantastisch nieuws. Zonder deze steun zouden we dit immers nooit kunnen volbrengen.

Onze “vrienden’ zoals oa: Jumbo Petenbos, Huibers accountancy, AMI Kappers Veenendaal, DKGS Agency, Vallei autogroep, Suzuki Kroon, Dirk Methorst fietsen, De Maes catering, van Veldhuizen Logistiek en vele anderen. Ondanks dat deze veelal kleinere, lokale bedrijven zelf ook veel nadeel ondervinden van de huidige situatie laten zij ons niet in de steek.

Geweldig!

Zodra wij een nieuwe datum hebben vastgesteld willen wij deze graag met jullie delen.

Wil je ons nu al steunen? Dat kan natuurlijk. Op deze website kun je eenvoudig via Ideal een donatie overmaken vanaf €5,- Dit alles gaat naar Stichting Invitee.