Fotoverslag Dankjewel Run

Stilzwijgend en toch meer dan betrokken bij de samenleving, wat is dat?

Gelukkig, je krijgt bij de ondernemer een moment van hun tijd en verteld in het kort je verhaal. Wacht af, en je gesprekspartner zegt…. na een kort nadenk momentje volmondig JAAA. Slik…. Yeees, dit is natuurlijk het antwoord waar je op had gehoopt, wetende dat vele je al zijn voorgegaan met een soort gelijke vraag, geweldig!!!

Natuurlijk weten ook wij dat het midden- en kleinbedrijf niet altijd “ja” kan zeggen. Maar wij kunnen nu zeggen, meer dan trots te zijn op al onze sponsoren die zo nauw betrokken zijn bij ons evenement en de keuze in ons goede doel! Dus stilzwijgend en heel dichtbij de samenleving te staan en gelukkig met het delen van onze sportieve activiteit. Dus samen met ons dit evenement een warm hart toedragen.

Maar ook wij willen dus niet stilzwijgend zijn, maar schreeuwen het uit echt apetrots te zijn op alle materiële en financiële ondersteuning. Inmiddels zijn er al diverse bedrijfslogo’s toegestuurd. Na ontvangst van dit bonte pallet aan logo’s van bedrijven die het ons mogelijk maken dit megaproject te ondersteunen, nu deze:

“SCHREEUW” Geweldig bedankt!!!!

Dus groots is onze “Wall of Fame” zie onze website bij tab; vrienden. En hierop is leuk te zien dat deze regionale bedrijven ons steunen met hun “Core Business”, zoals Fruit, Brood, EHBO -materiaal, Tenten, Pasta maaltijden, Opmaak Stichtingsakte, Bloemen, Transportbussen, Fietsen, Drukwerk, T-shirts, DTP werk, een prachtige Website en natuurlijk onderdak door de plaatselijke voetbal verengingen.

Juist deze hartverwarmende bijdrage maakt het voor ons mogelijk om deze sponsorrun te ondernemen voor het gekozen goede doel Stichting Invitee voor wie leeft met Kanker.

Met dit Persbericht willen wij hen/u heel graag bedanken voor het sponsoren van onze run: Rondje IJsselmeer. Met deze vorm in sponsoring helpt u ons evenement enorm. Het is bijna cliché matig, maar zonder deze steun van U als sponsor kunnen wij dit evenement niet organiseren.

Namens alle Stoere meiden en Coole kerels heel erg bedankt.