Team Bivak

Henri, Josephine, Marianne en Ronn, ofwel Team Bivak, hadden als taak om geschikte locaties te vinden waar de lopers van het IJsselmeer-rondje kunnen uitrusten. Eerst hebben we bepaald wat een geschikte bivak locatie is: een plek waar we kunnen zitten, liggen, een hapje eten, en waar we gebruik kunnen maken van douches en toilet.

De ideale bivak ligt natuurlijk zo dicht mogelijk bij de route. Aan de hand van het parcours hebben we vier plaatsen gekozen, rond een team-wissel, om op zoek te gaan naar bivak locaties: Amsterdam, Den Oever (net voor de Afsluitdijk), Makkum (na de Afsluitdijk, daar zullen de renners slapen) en Genemuiden. Rond die plaatsen hebben we een lijst opgesteld van sportverenigingen, campings en andere organisaties die als geschikte bivak zouden kunnen dienen.

Met deze lijst in de hand zijn Henri, Ronn en KSVA voorzitter Albert op een zaterdag in januari op pad gegaan en kwamen terug met goed nieuws: in één dag was het gelukt om alle bivak locaties vast te leggen!

We vinden het fantastisch dat Camping Zeeburg in Amsterdam, Voetbalvereniging Wiron in Den Oever, Voetbalvereniging Makkum en Voetbalvereniging Genemuiden hun faciliteiten geheel kosteloos beschikbaar gaan stellen tijdens de IJsselmeerloop, zodat onze lopers onderweg weer op krachten kunnen komen. Bedankt!