Mega Sponsorloop

Op 11 en 12 juni 2021 lopen wij in estafettevorm een ronde rond het IJsselmeer, in het totaal 375 kilometer. De aftrap is ’s ochtends om 6 uur bij de Jumbo in het Petenbos, daarna gaan we gezamenlijk naar Fysiq Vision aan de Parallelweg 50 (één van onze vrienden). Hier volgt de opsplitsing van de vier teams die zullen gaan lopen. Elk team loopt een gedeelte van de route met ondersteuning van een fietsnavigator. Uiteraard lopen we ’s nachts door.

Op dit moment zijn onze werkgroepen druk bezig met het in elkaar zetten van een draaiboek, het uitzetten van de definitieve route, Bivak, vervoer, materiaal, eten en drinken, communicatie en financiën.

Alles wordt door de 30 deelnemende lopers zelf geregeld. Er is nog veel werk aan de winkel, dus volg onze website voor de laatste nieuwtjes. Tevens gaan we regelmatig een blog bijhouden via Facebook, Instagram en zult u van ons horen via lokale media.

Mega Sponsorloop sponsoren