Wie zijn wij

Een groep van 30 stoere meiden en coole kerels met een hardloophart.

Hoe is het begonnen?

Wij zijn allemaal ooit begonnen aan een opstartcursus bij KoBra-Sportief met als doel binnen 12 weken 5 kilometer hard te kunnen lopen. Na het behalen van het officiële certificaat, zit het hardlopen in ons bloed en is stoppen geen optie meer.

Een voor een hebben wij ons aangesloten bij hardloopgroep KoBra-Sportief in Veenendaal. Onze hardloopgroep bestaat uit een divers gezelschap van mannen en vrouwen met verschillende achtergronden en leeftijdscategorieën.

Twee keer per week (op dinsdag en donderdag) zijn er gezamenlijke loopavonden inclusief loopscholing en conditietraining, waar je rond 10 kilometer kunt hardlopen met de ‘snelle’ of de ‘hele snelle’ groep. In de tussentijd kan je dan gezellig bijpraten met de andere lopers. In de zomer wordt er gelopen rond Prattenburg en Kwintelooijen. In de winter lopen we allerlei routes dwars door Veenendaal, waar we ook de nieuwe wijken bezoeken.

Daarnaast organiseren leden van de hardloopgroep ook zelf deelnames aan leuke hardloopwedstrijden in de buurt (Valleyrun, Cityrun, Bergrace) of verder weg (Runweekend in Disney Parijs, Marathon in Moskou, Berlijn enz.).